LangButton

2015. december 7., hétfő

Bemutatkozás

Üdv a blogomon!

Nevem nemderogatorius, szakmám pedig matematik- huh, ez közel volt, majdnem belefutottam egy rímbe már itt a legelején :)
Egyesek Candle Flame-ként mások Gyn-ként ismerhetnek. Itt a nemderogatoriust preferálom, de egyébként mindháromra hallgatok.

Nagy rajongója vagyok sok hasznos és sok haszontalan dolognak, sőt mi több, szeretek is ezekről beszélni. Éppen ezért döntöttem úgy hogy útjára indítom ezt a blogot. Mégpedig két nyelven, angolul és magyarul. Nem minden bejegyzés lesz mindkét nyelvre lefordítva, de akadni fog ilyen is, mint például rögtön ez.
Már itt leszögezném, hogy nem török hírnévre. Egyszerűen csak adni szeretnék valami pluszt az ide tévedő látogatónak, mert nem felejtettem el, hogy én is mennyi mindent köszönhetek másoknak.

Rainbow Dash: That was really sappy

Több helyről is kaptam inspirációt, de ezt az egy blogot szeretném kiemelni mind közül. Köszönet James Corck-nak azokért a nagyszerű, magukkal ragadó elemzésekért!

Na szóval visszatérve a témához, olvashattok itt majd mindenről, ami engem foglalkoztat, de leginkább Én Kicsi Pónimhoz kapcsolódó dolgokról. Sajnos állandó szabadidőhiánnyal küzdök, úgyhogy ne várjatok sűrűn bejegyzéseket, de azért igyekszem majd :)

Nyugodtan kommenteljetek, szívesen veszem a visszajelzéseket. Igazából soha nem voltam az a "társaság középpontja" típusú ember, úgyhogy meg fogok illetődni minden egyes hozzászóláson, de ez ne tántorítson el senkit. A kritikával azért tartsatok mértéket, semmit sem jó túlzásba vinni :)

Na, azt hiszem, ezt a nyitó bejegyzést már így is eléggé túlzásba vittem. Legközelebb egy különleges és egyedülálló Sweetie Bot ismertetővel szeretnélek megörvendeztetni titeket. Remélem tetszeni fog. Addig is, minden jót!

Ja, és nézzetek rá a Youtube csatornámra! Vannak lejátszási listáim meg feltöltéseim jobbnál-jobb bróni zenékből.


~nemderogatorius~

2 megjegyzés:

  1. gratulálok az első bejegyzéshez (tudom, mennyi munka van mögötte :), és kíváncsian várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! Hamarosan jön a beígért Sweetie Bot ismertető.

    VálaszTörlés